W 2022 roku wznowiona została aktywna promocja i rozwój projektu Made in Małopolska.
W związku z tym zrealizowano, pierwszą po przerwie kampanię promocyjno-informacyjną projektu, której działania można było obserwować zarówno online jak i w przestrzeni publicznej, m.in.
- opracowano katalog uczestników projektu, który trafił do instytucji opiniotwórczych w całej Polsce;
- nagrano materiały multimedialne prezentujące poszczególne filary projektu;
- prowadzono działania na jednym z największych ogólnopolskich portali internetowych, publikując artykuły sponsorowane dedykowane projektowi oraz poszczególnym jego filarom;
- promowano małopolskie wody mineralne w ramach akcji „1000 Robi różnicę”;
- uruchomiono promocję projektu w przestrzeni miejskiej na terenie województwa małopolskiego na nośnikach typu billboardy, autobusy;
- promowano projekt oraz jego Partnerów na specjalnie przygotowanej stronie internetowej www.madein.malopolska.pl;
- przeprowadzono pięciomiesięczną kampanię na oficjalnym fanpage Małopolski www.facebook.com/lubiemalopolske.
Czas trwania kampanii: sierpień – grudzień 2022 r.